3 och 2

Den här veckan är det 2 veckor till bal och 3 veckor till student. Sjukt ju!! Men såhär några veckor innan så händer ju inte så mycket. Igår till exempel så tog jag över min brors tröja som han inte gillade längre. Konstig typ det där för den är ju fin. 
 
 
 
På ett långt hål fikade jag världens drömmigaste oreotårta på Fröken Brogrens med Emma och Lina. Så skönt att bara prata och skratta lite plus försöka tyda tatueringar som de värsta av stalkers. 
 
 
Och idag är det bara mysiga kläder och kramar i mitt liv. Lite skolarbete också men det är ju mindre kul att dokumentera. 
Hallå! Jag heter Josefin och bor i lille Nora utanför Örebro. Jag jobbar på HM och driver mest omkring. Tränar mykkkeee och äter därefter.. Här kommer ni väl mest att få läsa om vad jag hittar på om dagarna, träning och kanske lite annat vardagligt kan jag tänka. Puss och kram skumbanan!
RSS 2.0