listlördag

låt som du sörjer till: 
ingen speciell faktiskt. tears in heaven kanske. men då gråter en ju bara ännu mera. 

beroende av: 
min mobil sadly enough, pannkakor och podcasts. 
 
vem behöver du mest just nu? 
jenny. men så skoj att vi ska ha traditionellt påskrace nästa helg!! 

vad tror folk om dig? 
hur vet man ens det? hoppas de tycker att jag skrattar mycket och verkar rolig typ. 
 
            
 
vad får du oftast komplimanger för? 
mitt leende, min rumpa och att jag jämt verkar glad. 
 
brukar du skratta för dig själv? 
ja jämt och ständigt. varje dag jag lyssnar på podcasts på bussen. lol. 
 
vad står det i ditt senast inkomna sms? 
"jamen det är ju trevligt!" från lina till mig och emma.
 
            
 
nästa mål i livet: 
ta studenten med fina betyg och ha vär. ska lyckas med båda. wey!! 
 
hur svarar du i mobilen? 
"hallå?" eller "hallojsan" om det är jenny. 
 
vem ringde dig senast? 
pappa
 
din favoritfärg: 
klär mig väl mest i svart och vitt men har börjat tokgilla mintgrönt, pastellrosa och grått. 
 
 
brukar du komma i tid? 
hahahahahhaha. ne. 
 
när mår du bra? 
när jag får vara med dom jag för tillfället vill och helst på sommaren med jordgubbar, cider och tjocktröjor. 
 
favoritdryck på morgonen: 
färskpressad juice på apelsiner, mandariner, citron och ingefära. 
 
är du långsint?
inte alls. kanske om det är något riktigt hemskt och stort som sårat mycket men aldrig annars. 
 
            
 
tror du någon har en crush på dig? 
nej det tror jag inte. men det vore ju typ det roligaste någonsin. 
 
tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
faktiskt inte. attraktion - ja men inte kärlek. 
 
vad är ditt motto? 
life is short - eat cookies.
Hallå! Jag heter Josefin och bor i lille Nora utanför Örebro. Jag jobbar på HM och driver mest omkring. Tränar mykkkeee och äter därefter.. Här kommer ni väl mest att få läsa om vad jag hittar på om dagarna, träning och kanske lite annat vardagligt kan jag tänka. Puss och kram skumbanan!
RSS 2.0