Marknad, Fratelli och ett glädjefnatt

Nu har det ekat tomt ett tag, men!, endast pga jag har jobbat alla dagar hela dagarna och i helgen var ju noramarken och då orkar en ju knappt gå upp ur sängen för det är. så. mycket. folk ! Jag såg mest wienerbröd och kaffe och ett stökigt kök men såhär kan det se ut för de som går omkring på marken 
 
 
Och sen! Glömde ju det viktigaste. Har ju firat nästan konstant dessa dagar för aaaatt, jag har fått nytt jobb ! ! !
Säger inget än, det tar vi när allt är klappat och jag ska ut och fira for realsss med mina bästisar på lördag. Men såhär har det iallafall sett ut när jag har firat in den sista veckan på Da Capo som jag för övrigt kommer sakna <33
 
 
 
Efter intervju mötte jag upp lé boyfriend och bjöd honom på middag. Vi hamnade här ↑ på Fratelli. 
 
 
Kolla fin! 
 
 
Och här är jag dagen efter när jag åkte till Örebro för möte med en lärare angående plugg på distans och för att dricka kaffe med pappa. Här visste jag ju inte att i bilen skulle min nya chef ringa och gratuelera till nytt jobb. Mycke bra morgon! 
Hallå! Jag heter Josefin och bor i lille Nora utanför Örebro. Jag jobbar på HM och driver mest omkring. Tränar mykkkeee och äter därefter.. Här kommer ni väl mest att få läsa om vad jag hittar på om dagarna, träning och kanske lite annat vardagligt kan jag tänka. Puss och kram skumbanan!
RSS 2.0