nyårslistan

 BESKRIV ÅRET SOM GÅTT MED TRE ORD: 
skrattigt, genomtänkt och ångestdrivande. 
 
 
GJORDE DU NÅGOT BÄSTA KÖP? 
ja flera. flygbiljetter till barcelona bland annat. annars måste jag säga min svarta kappa från hm. 
 
VILKA SÅNGER KOMMER ATT PÅMINNA DIG OM 2014? 
prayer in c, junk of the heart och du stör dig hårt på mig. 
 
 
VEM HAR DU UMGÅTTS MEST MED? 
nathan, jenny, emma, lina. egentigen hela min klass skulle jag säga. 
 
(bilden är emmas) 
 
DITT STÖRSTA MISSTAG: 
att inte plugga såklart. och sen att jag inte sparade mer pengar. 
 
HAR DU REST NÅGOT? 
ja faktiskt. barcelona hela två gånger. först med nathan och sen med min familj och jennys familj. inte illa pinkat ändå!!
 
 
VILKA VAR ÅRETS STÖRSTA HÄNDELSER? 
helt klart att resa utomlands själv första gången. och att ta körkort. 
 
LÄRDE DU KÄNNA NYA MÄNNISKOR I ÅR? 
ja ett par roliga personer har en väl lärt känna. har kommit nära två av nathans vänner. det är mke skoj. 
 
 
VAD SKA DU GÖRA UNDER 2015?
resa till london och grekland. ta studenten. fylla 19. jobba. spara. och kämpa. 
 
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER 2014? 
gått ut mer kanske? och läst. 
 
Hallå! Jag heter Josefin och bor i lille Nora utanför Örebro. Jag jobbar på HM och driver mest omkring. Tränar mykkkeee och äter därefter.. Här kommer ni väl mest att få läsa om vad jag hittar på om dagarna, träning och kanske lite annat vardagligt kan jag tänka. Puss och kram skumbanan!
RSS 2.0