Hjo!

 
 
 
Förra helgen kände jag och le bojfrend att vi måste ju faktiskt ha minisemester tillsammans. Såna där viktiga par-grejer som en annars glömmer. Så! I onsdags tog vi bilen till Hjo och gjorde absolut ingenting viktigt. 
Här ↑ stannade vi i Karlsborg för att köpa veckorevyn till mig och äta pannkakor på en brygga. Jag fick tre nya vänner. 
 
 
 
 
Framme! Vi gick promenad vi hamnen, fikade på chokladcafé, köpte ingefärskarameller, tyckte våra skuggor var fabulous foto-objekt och gick på bok-outlet. 
 
 
 
Titta snygga vi var hela dagen! Jag hade mina ickeriktiga glasögon mest för att de är så fina. Önskar jag kunde ha glasögon utan att ljuga. Men kanske ändå vore jobbigt med synfel... 
 
 
 
Sen åt vi apgod lax och solade länge och tittade på fina båtar. Såg hela stan från stenarna. Hejhej! 
 
 
Och såhär fin var vägen hem. Jag ville titta på utsikten hela vägen men det hade nog varit dumt att köra i diket efter en så bra dag. 
Hallå! Jag heter Josefin och bor i lille Nora utanför Örebro. Jag jobbar på HM och driver mest omkring. Tränar mykkkeee och äter därefter.. Här kommer ni väl mest att få läsa om vad jag hittar på om dagarna, träning och kanske lite annat vardagligt kan jag tänka. Puss och kram skumbanan!
RSS 2.0